czwartek, 7 października 2010

Jesiennie :)

Szału nie ma, dupy nie urywa - jak to się ostatnio mówi :P

Wyskoczyłam do dziadków aby wykonać pewną pracę domową, więc wystarczyły mi jeansy i biała bokserka :)
Swoją drogą strasznie wymarzłam podczas pracy i stwierdziłam, że jeżeli nie skończy się to chorobą, to będę MISTRZ!!! :D Póki co - żadnych objawów nie ma, ale ten kto mnie zna - wie, że twardy ze mnie zawodnik :D
Nie pamiętam kiedy ostatni raz chorowałam, miewam jedynie lekkie przeziębienia, które szybciutko przechodzą, a jak chodziłam do szkoły, to zazwyczaj symulowałam chorobę, hahaha...

A jak z Waszym zdrowiem? Często leżycie w łóżku, czy możemy podać sobie rękę i w zimie wybrać się na lody? :D

Dzisiejszy post dedykuję wizażance EmilaDz78 :)
Kochana, jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję Ci za miłe słowa :*
W tych czasach raczej ciężko jest usłyszeć coś miłego zupełnie bezinteresownie, zwłaszcza w przypadku, gdy nie zna się drugiej osoby :)
Buziak :*
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
bokserka - banana republic -sh, jeansy - amisu,  parka - cubus, buty - zamówienie sigma, szal - Zakopane,  okulary - no name

8 komentarzy:

  1. bardzo fajne zestawienie-lubię tak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne masz spodnie i chusta super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zwyczajnie ale stylowo :) Właśnie kupiłam sobie te butki tylko w innym odcieniu ale niestety nie są najwygodniejsze :( Ale czego się nie robi żeby dobrze wyglądać ..:)

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam Cię w ' Jaka to melodia' : D
    a zestaw-chyba jeden z najlepszych moim zdaniem. Bo ładnie Ci w jasnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie zwyklaki na szybko są najlepsze, mi się bardzo podoba, szczególnie spodnie i parka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja,niby zwykłe ubrania a zawsze dobierzesz tak dodatki ze wyglądasz jak VIP.
    Bardzo dziękuję za dedykację ,teraz to mi zrobiło sie bardzo miło :-)
    EmilaDz78

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie też bardzo się podoba, kopytka ekstra :D wiadomo :D
    świetny szal i kurtka.

    OdpowiedzUsuń