środa, 20 października 2010

Jesień idzie przez park

Nareszcie doczekałam się alejki żółtych liści. Na to czekałam! :)
Przy okazji chciałam napisać trochę o tym miejscu, ale dzisiaj mam dzień buntu na język polski, więc zostawiam Was ze zdjęciami :D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

tunika - new look, parka, legginsy - cubus, pierścionek - h&m, bransoletka - kappahl, pasek - sh, torba, buty - no name

4 komentarze:

  1. podoba mi się kolor butów i torebki zestaw na luzie ale bardzo fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful photo and beautiful bag!!!*_*
    good day!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno pierwszy jak i drugi plan super :) Wszystko w Twoim secie mi się bardzo podoba, parka i buty świetne ;)

    OdpowiedzUsuń