piątek, 29 października 2010

I Love Rock!

Bez udziwnień i szaleństwa. Zwyczajnie i swobodnie, ale nadal w rockowym klimacie.
Być może trochę mdło, ale nie mogłam zdecydować czy lepsza biała koszulka pod spodem, czy czarna...
Ciemna jednak dzieliła moją sylwetkę na części, więc zdecydowałam, że jasną bluzką zatrę tę granicę <ą ą ę ę ę> :P
Dłuższa bluza jest jedną z moich ulubionych części garderoby. Można wykorzystać ją na kilka sposobów i  doskonale pasuje do luźnego, rockowego stylu, który - jak już może zauważyliście - jest mi najbliższy :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ramoneska, spodnie - h&m, bluza, buty - no name

2 komentarze:

  1. piękne zdjęcia i zestaw też fajny, ale poprzedni to dopiero był boski! masz duzo fajnych stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń