piątek, 29 października 2010

cz2.

Od kilku lat mam problemy ze snem, więc post, który miałam w planach umieścić jutro, postanowiłam umieścić jeszcze dzisiaj (chociaż patrząc na godzinę, mamy już "jutro").
W końcu udało mi się kupić kobaltową ramoneskę z H&M :) Długi czas na nią polowałam i kiedy była dostępna na allegro, zawsze odkładałam zakup z myślą, że kupię ją następnym razem, aż w końcu było ich coraz mniej, a ceny coraz wyższe. Kiedy nadarzyła się okazja, stwierdziłam, że po co odwlekać coś, na co i tak przyjdzie kiedyś pora :D I oto jest! Jest moja! :D
Co prawda w tym roku już się nią nie nacieszę, ale wiosna będzie nasza :D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ramoneska, koszula, pierścionek - h&m, spodenki - new yorker, koronkowe body, torebka, buty - no name

1 komentarz:

  1. dla mnie bomba:)ja chorowałam na bezsennośc ale odkąd mam synia-wszystko przeszło:)i wiem jakie to straszne...;)

    OdpowiedzUsuń