środa, 1 września 2010

Jeszcze wakacyjnie :)

Za oknem ponuro i deszcz, a na moim blogu jeszcze końcówka lata :D
Lubię jak jest chłodno, ale za deszczem nie przepadam, więc aby to jakoś zrównoważyć, wstawiam słoneczne fotki :) Mnie się od razu przyjemniej na sercu robi :)

Pogoda mnie raczej nigdy nie przygnębia, ale kocham naszą polską złotą jesień, jest to chyba moja ulubiona pora roku, więc może powoli nadchodzić :)

Dzisiejszego posta dedykuję mojemu kuzynowi Rafałowi i przy okazji dziękuję za wspólnie spędzony czas i zdjęcia :*

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Bluzka - F&F, spódniczka - new yorker, pasek - sh, bransoletka - KappAhl, okulary - no name

8 komentarzy:

  1. Ta spódniczka z tym paskiem wygląda kapitalnie! Całość pasuje idealnie do Ciebie ;)

    jak masz chwilkę koniecznie wpadnij do mnie:)
    http://veronicastricks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Świetnie połaczyłaś jaskółki z tą spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna spódniczka no i foty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rany! masz świetny styl!

    oczywiście dodaję cie do obserwowanych kochana! jesli chcesz , również mnie możesz dodać.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. love the outfit you look amazing

    come follow the first ever fashion blog from a Guys POV, let He know what you think

    fashionbyhe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia swietne!:)
    a kolor spodniczki mowi wszystko!

    zapraszam do mnie:)będzie mi miło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. You are so beautiful and I am so in love with this outfit!

    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń