środa, 15 września 2010

Guty - 1

Przed wyjazdem do dziadków, miałam wymyślić kilka stylizacji - jak my to z kuzynem mówimy - na sesje :P
Wybór był bardzo prosty i od razu wiedziałam jakie ubrania ze sobą zabiorą :) Gorzej było z przekonaniem mnie abyśmy wyruszyli w pewne miejsce...
W zeszłym roku odkryliśmy dawne PGR-y i wtedy bez zastanowienia zaczęliśmy kręcić się po terenie. W tym roku moja wyobraźnia troszkę zaszalała i zaczęłam przedstawiać czarne scenariusze, ale jak widać nic się nie stało i jestem cała i zdrowa :D a dodatkowo - przywiozłam stamtąd ulubione zdjęcie, ale o tym innym razem :D

Na koniec bardzo proszę o uśmiechy :) KLIK (trzeba wpisać kod, który znajduję się po prawej stronie) :)


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
bluzka - river island-sh, spodenki - new yorker, rajstopy - carrefour, buty - h&m, łańcuchy - diy, bransoletki, pierścionki - h&m i kappahl

6 komentarzy:

  1. Pozycz mi kuzyna który robi takie zdjecia, bo miejscówek u siebie takich mam duzo;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rotkohl - bardzo proszę :) Kuzyn będzie bardzo zadowolony, ponieważ brak mu osób, które z przyjemnością chcą stanąć przed obiektywem aparatu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. this outfit is amazing!!!
    i like this overknee!!!*_*

    OdpowiedzUsuń
  4. i love those garters! these photos and outfits are amazing!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu zestaw-marzenie!!! Właśnie taki styl - rockowy i przy tym niesamowicie sexy i kobiecy - podoba mi się najbardziej :) Wyglądasz rewelacyjnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń