piątek, 17 września 2010

Fav

Zdjęcia mają dla mnie bardzo duże znaczenie i robiąc fotki z myślą o opublikowaniu ich później na blogu, staram się aby były estetyczne i wybieram te, które moim zdaniem są najlepsze - czy to technicznie, czy wizualnie.
Na co dzień nie mam dużego wyboru i zdjęcia przeważnie robią moi bracia, którzy pykają na oślep, nie zwracając uwagi na kadr czy inne mniej lub bardziej ważne detale.
W te wakacje miałam jednak możliwość stanąć przed obiektywem mojego kuzyna (o czym już wspominałam), który tak samo jak ja, interesuje się fotografią :)
Poniżej zamieszczam zdjęcie, które stało się moim ulubionym z tegorocznych wakacji.
Nie poprawiam go w żadnym programie graficznym, ponieważ podoba mi się właśnie takie - jakie jest! :)

Na koniec bardzo proszę o uśmiechy :) KLIK (trzeba wpisać kod, który znajduję się po prawej stronie) :)

Image and video hosting by TinyPic

7 komentarzy:

  1. niestety jej wypowiedzi ani nie widziałam ani nie słyszałam, mogłabyś mi podac linka??

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę bardzo: http://fashionnewslive.com/videos/viewvideo/1316/new-york-fashion-week-spring-2011/eva-minge-nyfw-ss-2011

    OdpowiedzUsuń
  3. Your style is amazing and all the photos look just like taken for a magazine shot :) Have a lovely weekend :)

    http://rebelvoyeur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie genialne. Też chcę takiego kuzyna ;D

    OdpowiedzUsuń