sobota, 25 września 2010

Dedykacja dla sigmowego chłopaka :D

Gdyby tak przeanalizować to, co najczęściej na siebie zakładam, to bez wątpienia i wstydu wskazuje na - legginsy :D
Drugim ulubionym elementem stroju, są szerokie i asymetryczne bluzki/tuniki - I Love It!
W takim zestawie czuję się najlepiej :) i zawsze mogę przerobić go na bardziej rockowy :)
Dla mnie te dwie wyżej wymienione rzeczy są uniwersalne i sprawdzają się w wielu zestawieniach :)

Dzisiejszy post dedykuję Caro :D :D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


tunika, pierścionek - h&m, legginsy, parka - cubus, torba - zara, buty - sigma, pasek - sh, bransoletki - kappahl, okulary - no name, kolczyki (piórka) - Zakopane

12 komentarzy:

  1. ja tez uwielbiam legginsy sa mega wygodne, a luzne bluzki pozwalaja ukryc to i owo - nie musze myslec o wciaganiu brzucha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba najbardziej lubie luxne worki czyli tuniko sukienki, do których nie musze juz nic zakładać, bo nie znosze poprostu dolnych części garderoby;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to witajcie w klubie dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się :) Szczególnie Twoja tunika i parka przypadły mi do gustu, ale resztą też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Caro dziękuje za pamięć i dedykacje:D
    I standardowa poze też;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się twoja stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedz mi kochana, czy te byty sa wygodne? Czaję się na nie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie są bardzo wygodne :) Pierwszego dnia kiedy je nałożyłam, byłam na nogach cały dzień i nogi mnie nie bolały :) Jeżeli masz możliwość, to kupuj :) Fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw świetny. Również uwielbiam takie tuniki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rocker-ish but with a trendy twist!

    OdpowiedzUsuń
  11. great post!!!& beautiful blog!!!!!!
    xoxo

    1sillaparamibolso

    OdpowiedzUsuń