wtorek, 22 czerwca 2010

Khaki

Zazwyczaj niewiele rozpisuję się na blogu i raczej nie uzewnętrzniam, ale sklecenie kilku zdań nie stanowiło dla mnie na ogół większego problemu. Dzisiaj wena mnie całkowicie opuściła, więc nie będę szukała jej na siłę- niech i ona ma dzień wolny :)

Cieszy mnie natomiast fakt, że dni są na tyle długie, że możliwe jest wykonywanie zdjęć na dworze, po 10 godzinach pracy :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
koszula - no name, legginsy - cubus, buty - forever21, pasek - stradivarius, bransoletki i pierścionek - h&m, łańcuchy - diy, okulary - carrefour

10 komentarzy:

  1. świetna koszula, bardzo lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. great outfit, love the style

    come follow the first ever fashion blog from a Guys POV, let He know what you think

    fashionbyhe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gdybys sie mocniej pomalowala przypominalabys do zludzenia dziewczyne z comeoverthedarksidewehavecandy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. potraktuję to jako komplement, z tego względu, że bardzo lubię Candy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, skąd wytrzasnełas taka ekstra koszule? zarąbista jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. wyhaczyłam ją na szafie i wymieniłam się z dziewczyną :D niezły fart, prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna koszula i buty ! ciekawy blog! :)
    zapraszam do siebie
    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń