niedziela, 30 maja 2010

Zgniłe jajo :P

Image and video hosting by TinyPic

Ach, jeszcze 3 dni pracy i 4 dni odpoczynku :D Dawno tak nie czekałam na wyjazd! Wyjazd... na działkę :) Czas ten wykorzystam na pełen relaks! :D Mam nadzieję, że pogoda dopisze i będę mogła wygrzać swoje ciałko na słońcu :) Odliczanie czas zacząć... :)

A w takim zestawie jak poniżej, czuję się bardzo dobrze :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
żakiet, koszulka, lakier, pierścionek (z oczkiem i motylkiem) - h&m, spodnie - bershka, buty - f21, pasek - sh, okulary - carrefour, łańcuchy - diy

7 komentarzy:

  1. Zajrzałam do Ciebie z zamiarem skomentowania poprzedniego zestawu (z niewiadomych przyczyn nie zrobiłam tego od razu) a tu...surprise! Nowy zestaw! :D I to jaki o_O !!! Boski militarny styl - żakiet po prostu MEGA(do tej pory żałuję, że nie udało mi się go kupić) a pasek ze złotymi ćwiekami to prawdziwy skarb Ale i tak najwspanialsze w tym wszystkim są BUTY!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ja mogę dużo powiedzieć - super! Bardzo mi się podoba! Wszystko :) I ten lakier - boski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kapitalnie wygladasz! swietna calosc. i akcent w postaci zoltego koloru. look widze inspirowana zajebistym pokazem hihih wiadomo jakim.
    swietnie!!! dopasowanie, polaczenie idealne!

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, wchodzę do kogoś na fbl, patrzę znana mi dobrze miniaturka z wizażu :D :)
    Toż to Irja :D :)

    Poobesrwuję sobie troszeczkę :D :)
    Mejdinka ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ...fajnie, paski ciągle w modzie, zwłaszcza tu w Londynie. mnie jednak ciągle brakuje tu kolorów-wiem, ze kolory tego sezonu to: mude and neutral, ale wzory to łąki i kwiaty:topshop, h&m...I poeksperymentowałabym z włosami Moniś:) jakies fajne ploty, coś jak szwedzkie dziewczyny:)poza tym fajne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć mejdinka :D :* miło Cię tutaj widzieć :D :* i zapraszam w moje skromne progi :D :*

    Wioluś, już niebawem i u mnie na blogu kwiatki zakwitną :P
    Hmm.. powiadasz poeksperymentować z włosami? Ścinać ani farbować nie chcę :D ale zerknę co tam Szwedki noszą na głowie :D

    OdpowiedzUsuń