piątek, 16 kwietnia 2010

This Is It!

W zeszłą sobotę udało mi się dorwać skórzane rurki i dzisiaj miały swój debiut :D Przyznam szczerze, że stały się one moim numerem jeden wśród spodni! Szybko się teraz z nimi nie rozstanę (mimo wielkiej miłości do sukienek :D).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

marynarka - c&a, bluzka - topshop, spodnie - bershka, buty - no name, okulary, bransoletki, pierścionek - h&m, łańcuchy - diy, torba - zara

11 komentarzy:

  1. wow...amazing outfit...you're woonderfull *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam jadną parę z zary i baaaardzo lubię. Fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi się tutaj podoba, po prostu MEGA zestaw :D BTW, w ciuchach, które miałaś na sobie podczas naszych dzisiejszych zakupów również wyglądałaś zjawiskowo :) Czekam więc na fotki!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog i fajne posty!
    Super spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. You have amazing style!

    Love your blog! I am following!


    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne buty, całosc bardzo mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega cudownie. no i buty i gacie mnie zachwyciły. do takiej figury to można i takie gacie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. i znów buty - cudeńka :)



    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. ten zestaw to mój faworyt, wyglądasz rewelacyjnie!
    świetne spodnie i kapitalne buty

    OdpowiedzUsuń