środa, 7 kwietnia 2010

Pokaż trochę...

Rok temu udało mi się dorwać krótkie legginsy z koronką i w sumie nie przypuszczałam, że staną się one tak widocznym elementem mojego stroju :) Nauczyłam się jednak nie mówić słowa "nigdy", bo już nie raz przekonałam się, że coś, co na początku nie wzbudza mojego zainteresowania (nie mówiąc, że kompletnie mi się nie podoba), za chwil parę staje się moim must have :P Też tak macie? :)

Do tego zestawu przydałyby się fajne botki (odpowiednie do pogody), ale jestem dopiero na etapie szukania tych idealnych :D
Bluzeczka ma fajne motylkowe rękawy, ale pokażę ją w innym zestawie :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

leggi - nie wiem
bluzeczka - ny
ramoneska - h&m
buty - tally weijl
okulary - carrefour :D

1 komentarz: