czwartek, 8 kwietnia 2010

Oby do weekendu :D

Bazuję ostatnio na dosyć standardowych zestawach, ale wiecznie brakuję mi jakiegoś elementu stroju, by stworzyć zestaw jaki zaświtał w mojej głowie. A to nie te buty, marynarka, czy nawet rajstopy, heh :P Kobiecie wiecznie mało :D Szafa pęka w szwach, ale zawsze przydałoby się jeszcze kilka rzeczy :D
Aby zmienić ten niekorzystny stan, w sobotę wyruszam z Missi na zakupy i na pewno przyniosę coś nowego. Dzisiaj po południu robimy małe rozeznanie i dzięki temu czas do weekendu minie szybciej i przyjemniej :)
A teraz zabieram się za uzupełnianie mojej listy must have :D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ramoneska - h&m
marynarka - h&m
pasiak - allegro
leggi - cubus
buty - tally weijl
okulary - carrefour

10 komentarzy:

  1. Amazing outfit, love your glasses and a jacket!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo tak, oby do weekendu!!! Już nie mogę się doczekać :) Dzisiejsze rozeznanie to jedynie przedsmak tego, co dopiero przed nami :D A zestaw jest REWELACYJNY :) BTW, zainspirowałaś mnie... ;) Od dawna bowiem nie nosiłam tego militarno-Michaelowego żakietu, zaś dzięki wstawionym przez Ciebie fotkom stwierdziłam, iż w tymże żakieciku pójdę jutro do pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Missi, cieszę się bardzo :) Ja natomiast właśnie szukam inspiracji na sobotę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I LOVE your jacket (fabric) and of course th leather jacket is awesome too!

    A.Co @ A.Co est. 1984

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastic outfit, great shots!!

    OdpowiedzUsuń
  6. marynarka jej<3super wszystko zestawione

    OdpowiedzUsuń
  7. Love this jacket and the background fits great with what you wore!

    www.myfloorisred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. You look amazing:)

    xo Factory Girl

    OdpowiedzUsuń
  9. och ta kurteczka jest cudowna!!! pragnełam jej od samego poczatku, ale niestety nigdy nie widziałam na zywo... strasznie mi sie u Ciebie podoba, chyba bede wpadać częsciej;)

    OdpowiedzUsuń