wtorek, 13 kwietnia 2010

O zakupach... znowu... :P

Nie mam dzisiaj za wiele do powiedzenia :)
W sobotę byłam na zakupach, a dzisiaj już tęsknię za kolejnymi :D Chyba powinnam pójść na odwyk, tylko jak to zrobić? Staję się przez to monotematyczna, ale nic nie poradzę, że ciągle myślę na co wydać kasę :(
Mam już spisaną listę rzeczy, które mogłabym kupić, ale całe szczęście różowy diament (korona należy do Missi) nie spadnie z mojej głowy, jeżeli nie spełnię swoich zachcianek :)
Chociaż wiem, że prędzej czy później i tak stanął się moją własnością :D

Niestety nie utrwaliłyśmy z Missi naszego spotkania na fotkach, ale następnym razem nadrobimy zaległości :D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

marynarka - h&m
bluzka - vero moda
spódniczka - ny
pasek- ny
serduszko - h&m
bransoletka - claire's
buty - no name

2 komentarze:

  1. IDEALNY zestaw :D Wszystko świetnie do siebie pasuje :))) Pomijam fakt, że nie mogę patrzeć na ten pasek... Ale to tylko z czystej zazdrości gdyż nie mogę sobie darować, że nie kupiłam go gdy miałam okazję :( ;P Poza tym te buty... Po prostu MEGA! Ja też chcę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, sexownie, bluzka prześwituje i super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń