środa, 31 marca 2010

Zmiany

Mojego pozytywnego nastawienia ciąg dalszy :)
Zimowa pogoda nigdy mnie nie przytłacza, ale wiosna zdecydowanie powoduje dodatkowy zastrzyk optymizmu :]
Miło jest pójść na spacer albo wyjść na ogródek i pogrzebać w ziemi :) Tak też zrobiłam wczoraj.
Postanowiłam troszkę upiększyć przydomową przestrzeń, zaplanowałam, przekopałam, poprzenosiłam i posadziłam... :) Czeka mnie jeszcze wiele pracy, ale wizja nowego miejsca zdecydowanie zwycięża :) Czuję, że mój zapał nie zgaśnie, a wręcz przeciwnie, wiem, że mi się uda :)

Zestaw wygodny, sprawdził się na zakupach i późniejszym spacerze :)
Spodenki, to stare spodnie brata :P Przywłaszczyłam sobie, obcięłam i dodałam trochę ćwieków :)

Serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających :) :*

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

bokserka - bershka
ramoneska - h&m
spodenki - diy
buty - tally wejil
okulary - c&a
łańcuchy - diy
bransoletki - h&m
pierścionek - h&m
rajty - no name

3 komentarze: