poniedziałek, 29 marca 2010

Standardzik :)

No tak, nic oryginalnego znowu nie wymyśliłam :P Pozostaje wierna ramonesce, torbie i legginsom :D Wiem, trochę to monotonne, ale naprawdę dobrze się w tym czuję :)

A od wczoraj mam rewelacyjny humor, znowu myślę pozytywnie :) Chociaż tak naprawdę nie należę do osób, które narzekają i wpadają w dołki :) Przeważnie jestem zadowolona i cieszę się z tego co mam - wyjątkiem są ubrania, mimo, że szafa pełna, ciągle mało mi i mało :D

Znowu pierwsze słowa jakie wypowiadam rano to: Będę miała cudowny dzień!
I wiecie co? To działa! :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ramona - h&m
torba - zara
leggi - cubus
tunika - topshop
buty - tally weijl
łańcuchy - diy

4 komentarze:

  1. Twój sposób sprawdza się - prosty, ale bardzo fajny zestaw. Pasuje do Ciebie, fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne buty i moj ulubiony kolor wlosow! xoxo

    OdpowiedzUsuń