niedziela, 21 marca 2010

No name

Czas na to aby pochwalić się sobotnimi zakupami :) Jestem z nich naprawdę bardzo zadowolona :P
Radość moja jest tym większa, że nie wydałam na nie fortuny, a to dlatego, iż większa cześć jest po prostu bez firmowa :D Cieszę się, że mniejsze firmy odzieżowe nadążają za modą, a co więcej, potrafią stworzyć naprawdę oryginalną rzecz :)
Lizak był zaskakującym i miłym gestem pewnego chłopaka, który do nas podszedł, chwilę pogadał, a na koniec życząc udanych zakupów, wręczył ten słodki upominek :)
Jako, że od pewnego czasu nie jem słodyczy, traktuję go jako pamiątkę z udanego dnia! :)

Edit: 22.03.2010 r
Zapomniałam, że kupiłam jeszcze pieszczochę, kolczyki i delikatny pierścionek kokardkę :)


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

żakiet - h&m (40zł taniej)
reszta - no name

4 komentarze: