niedziela, 14 marca 2010

miłość do sukienek

Nie ukrywam, że buszując po blogach i stronach związanych z modą, najbardziej zwracam uwagę na sukienki :) Mam takie małe zboczenie na tym punkcie :) W szafie już od dawna zaczęło brakować wieszaków, więc pozostają dwa rozwiązania...
albo przestać kupować sukienki (czy ktoś wierzy w to co czyta?)
lub pojechać do Ikei po kolejną partię wieszaków :P
Nikogo to chyba nie zdziwi, kiedy napiszę, że z przyjemnością wybiorę drugi wariant :)

Dzisiejszy zestaw nie może być zatem inni, niż właśnie w sukience :)
Sprawdza się ona zarówno w sytuacjach oficjalnych i tych mniej formalnych :)

Ps. Na początku chodziłam w kozakach bez żadnych ozdób, jednak później postawiłam na wygodę i padło na te, które zostały uwiecznione na zdjęciu - chyba również nie są najgorszym wyborem... :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ramoneska - h&m
sukienka - tally weijl
leggi - cubus
torba - zara
buty - deichmann
bransoletki - różne

13 komentarzy:

  1. Jako fanka sukienek, mówię Ci że świetnie wyglądasz, super sukienka. Niby szara i smutna, ale niezwykła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie tez bardzo się podoba, jest uniwersalna, na czasie, fajny fason i nity jako ozdoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały zestaw jest świetny! Dawno kupiłaś te buty? No że ja je w Deichmannie przegapiłam :)
    Zdecydowanie też wybrałabym opcję drugą - nowe wieszaki :) Ja mam natomiast bzika na punkcie spódnic!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam je (tak mi się wydaje) w styczniu na wyprzedaży :)
    Spódniczki też bardzo lubię - w najbliższym czasie muszę kilka kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! Wszystlo idealnie do siebie pasuje, strasznie mi się podoba i podzielam twą miłość do sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty mi się bardzo podobają.. :D
    A fioła na punkcie sukienek też mam, tylko że u mnie dochodzi jeszcze cała masa spódnic :3

    OdpowiedzUsuń
  7. great great great outfit!!
    thnx for your lovely comment and thnx for follow!!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. i love your outfit! its wonderful!!! and you are really pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Your style is absolutely gorgeous :o ♥ And your hair, aww! Thanks for commenting my blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. love this look and your bright red nails pop!

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful bag girl!

    xoxo, Thn - A Step Into My World

    OdpowiedzUsuń